Načítám...

Když po někom někdo něco chce




Na příkladu Aukra je v současnosti vidět jak někdo nepochopil, že když po někom něco chcete, musíte pro to hlavně něco udělat. Aukro kdysi s velkou slávou zavedlo platební systém PayU. Dávalo to celkem smysl.

Něco jste koupili, zaplatili přes PayU (Aukru) a PayU (Aukro) peníze následně vyplatilo prodávajícímu.
Měli tak pod kontrolou platební tok, měli důkaz, že za transakci bylo skutečně zaplaceno, domnívám se i, že tak měli páky na prodávajícího, kdyby nebylo něco v pořádku (něco jako PayPal, který pokud je problém, a to i v mezinárodním měřítku, tak bez větších problémů prodejci reklamovanou částku strhne z účtu, a vrátí kupujícímu peníze). Lidi breptali, ale postupně si na tento způsob placení zvykli.

Nyní zdá se někomu ruplo v bedně. Onehdá přišel z Aukra email, že v rámci jakéhosi zákona je nutná fyzická identifikace vlastníka PayU účtu. Máte se sebrat, kamsi se dostavit a nechat se identifikovat. Pominu-li, že mi to přijde jako totální zhovadilost (PayPal nic takového nepožaduje; Transfervise – mimochodem asi nejlevnější způsob, jak posílat do zahraničí peníze – nic takového nepožaduje; a mohli bychom pokračovat), tak se celej žhavej budu trmácet někam na druhou stranu Prahy, aby si někdo ofotil moji občanku. Tak nějak se mi zdá, že nějaký manažer zas něco plánoval plánoval, ale jaksi mu unikla ta podstata.

Aukro něco chce. A vy se máte zvednout, někam jezdit a cosi pro to dělat?
Jakou tipujete, že to bude mít úspěšnost? Limitně se blížící nule.
Tím spíš, když vedle PayU stále existuje možnost platit běžným převodem z účtu na účet.

Víte jak docílit, aby ten druhý chtěl udělat právě to, co Vy potřebujete?
Poprvé jsem tuto otázku slyšel na CD Dale Carnegie – Jak získávat přátele a působit na lidi

Je to přesně současná situace Aukra.
Tehdá jsem si lámal s odpovědí hlavu. Až jsem se musel nechat podat.

Jestliže existuje nějaké tajemství úspěchu, pak spočívá ve schopnosti postavit se na místo druhého a vidět všechno jak svýma, tak i jeho očima. Henry Ford

Jediný způsob, dosáhnout toho co chcete, je vzbudit v druhých chuť a potřebu danou věc udělat.
Jiná cesta není.




Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *



Další články

22. 9. 2023 Jan Hlavatý

Chcete vidět smutnou realitu, jak to vypadá takřka při každé realizaci? Z: zhotovitel P: projektant V: výrobce   Přezbrojení stávajícího pole rozváděče Historka stará pár měsíců … Z: „Výrobce přístrojové vložky pro přezbrojení rozváděče nám říká, že to co jste navrhnul, udělat nejde; potřebuje se sejít na místě.“ P: „Co konkrétně prosím nejde, že je potřeba se […]


Číst více



1. 9. 2023 Jan Hlavatý

Sem tam mi od začínajících projektantů přijde dotaz. Kde mám brát nějaké zákazníky? Neexistuje nějaký portál na získávání projektů pro freelancery? Rád bych začal projektovat, ale nevím, kde brát klienty. Kolik budu pro projektování potřebovat zákazníků? Nemám na to univerzální rady či odpovědi. Můžu maximálně pro inspiraci ukázat, co (ne)fungovalo mě samotnému. Když jsem v roce 2010 […]


Číst více



8. 8. 2023 Jan Hlavatý

Po čase zase další občasník exotů, tentokráte z oblasti fotovoltaik. Aneb, na jaký kokotiny projektant v praxi naráží, čí za co je neustále drbán.   Proč máte v projektu okolo fotovoltaiky ochranné pásmo sedm metrů, když na panelech není vysoké napětí? Jiní projektanti dávají metr! (protože ochranné pásmo se neodvíjí od napětí na panelech, ale od napětí v místě […]


Číst více



Webdesign © 2018 David Jindra